Hirdetés

A legtöbb ember egész évben várja a nyaralásokat , hiszen ezalatt a rövid idő alatt nyúlik lehetősége arra, hogy elfeledje a hétköznapok nehézségeit, pihenjen, kikapcsolódjon, és új tapasztalatokat szerezzen. Ugyanakkor azonban sajnos időnként előfordul, hogy várva várt vakáció nem úgy alakul ahogy elképzeltük, és bizony át kell alakítani a terveinket.. Persze, csak ha nincs még hozzá túl késő.. A most következő cikkünk főhőseink azokat az élményeiket osztják meg velünk, mikor az álomnyaralás végül rémálomba csapott át.

1. ” A fiam élete első nyaralásán , azt hitte , hogy kagylót talált. Nem volt szívem elmondani neki… “

2. ” A Rió-i nyaralásomról , ahogy elképzeltem és a valóság. “

3. ” Minden rajta van ezen a fotón, amit Bali nyaralásom szeretnék elmondani. Fizettem egy jegyért, hogy a vízesés közepéig elmehessek, majd ahhoz , hogy kijussak onnan vennem kellett még egy jegyet. “

4. ” “Tíz évvel ezelőtt reggel 4 órakor elindultam , hogy felmásszak Balin az Agung-hegy nevű vulkánra, hogy megnézzem a gyönyörű napfelkeltét …”

5. ” Barátom Hawai-in nyaral, és megkért egy helyi férfit, hogy készítsen róla képet. Azt mondta neki: „Közelképet csináltam. “

6. “Foglaltam egy tengerre néző Airbnb-t … Nem panaszkodhatok.”

7. “3: 30-kor keltünk, és körülbelül 4 órát túráztunk, hogy lássuk ezt a gyönyörű kilátást …”

8. ” Párizsba mentünk nyaralni a barátnőmmel. Ez a látvány fogadott a múzeumlátogatásaink során . “

9. “Egy életre szóló utazás Olaszországba a Trevi-kúthoz !”

10. ” A telefonom kiesett a zsebemből a múlt héten Tokióba tartó járatomon (nyaralni indultam). Az ülés mozgatása összetörte. “

11. ” A nyaralásunkon extra összeget fizettünk a hegyekre néző szobáért. Azt senki nem említette, hogy a hómaró pont az ablakba kotorja majd a havat.”

12. ” A kiskutyám néhány nappal egy nemzetközi utazásom előtt szétrágta az útlevelem.”

13. ” Egy barátom Olaszországba utazott , hogy láthassa a Pisai ferdetornyot, végül valahogy sikerült úgy lefotóznia mintha nem is lenne ferde. ”

14. ” A napos Floridából Norvégiába utaztam , 4 órán át másztam a zuhogó esőben, hogy élvezzem a híres Trolltunga hegyről nyíló kilátást.”

15. ” Görögországba utaztam, hogy egy kicsit napozhassak. 5 napig folyamatosan esett, holnap pedig hazamegyek.”

16. ” A nyaralásom az egész családdal, erre nem számítottunk …”

17. ” A honlap szerint a motelben tornaterem is van. “

18. ” Az álom utazásomon Kínába. Így nézett ki a Nagy Fal. “

19. ” Amikor Londonba utazol , hogy megnézd a Big Ben-t. “

20. ” Hajnali 2: 30-kor keltem , hogy egy 2 órás autóúttal 10 000 méterrel feljebb , lássam a napkeltét Haleakala tetején. Láttál már ilyen szépséget?

21. ” Kölcsönöztünk egy utót , hogy 2 órát utazzunk Berlintől , hogy megnézzük a ‘Die Rakotzbrücke’ -t. Senki nem szólt ,hogy éppen felújítás alatt áll. “

22. ” Ezt a fotót a Bali-n található Hilton szállodában készítettem. Nem messze laktunk onnan, és meg akartuk nézni, hogy a tengerpart tisztább-e ott. “